Honda TRX 450R banner

1 - 8 of 8 Posts

·
Registered
520 Posts
Discussion Starter #1
I've got a White Brothers Carbon Pro full exhaust. The exhaust is in great shape. It has some very small dents in the head pipe that probably came from boots. They are very small but I don't want any surprises for whoever buys it. They can be seen in the pics. This exhaust came on the quad I bought and I'm not a fan of carbon fiber. There's supposed to be an aluminum spacer that goes between exhaust and the sub frame but it's not there. It has washers stacked up to form the space. This is for the 04/05 models only.
$250 shipped or trade.

One set of rear double beadlock 8x8's with integrated hubs. They have red rings on both sides which are slightly faded. The splines in one of the hubs has a little bit of play in it. The splines in the other hub are completely stripped. Hiper sells replacement centers for $80 a piece. They do not have tires with them.
$175 shipped or trade.

TRADES: I'm looking for a full exhaust or Douglas 8x8 rear beadlocks. I may trade for other stuff. Just let me know what you have and provide pics.

I'm located in Lufkin, TX. You can pick these up or I can ship them. I don't want to separate the wheels and tires. Email is the quickest way to get ahold of me at [email protected]. I ship UPS and always provide the tracking number the day the item ships. I have positive feedback on ebay under the user name of rhanson9497 and positive feedback on ar15.com under the name rhanson94.

·
Registered
2 Posts
[QUOTE = "bobbo97f150, publicación: 1527376, miembro: 16574"]
Tengo un escape completo White Brothers Carbon Pro. El escape está en buen estado. Tiene algunas abolladuras muy pequeñas en el tubo de dirección que probablemente provienen de las botas. Son muy pequeños pero no quiero sorpresas para quien lo compre. Se pueden ver en las fotos. Este escape llegó en el quad que compré y no soy fanático de la fibra de carbono. Se supone que hay un separador de aluminio que va entre el escape y el bastidor secundario, pero no está allí. Tiene arandelas apiladas para formar el espacio. Esto es solo para los modelos 04/05.
$ 250 enviados o intercambiados.

Un conjunto de beadlock doble trasero de 8x8 con bujes integrados. Tienen anillos rojos en ambos lados que están ligeramente desteñidos. Las estrías en uno de los centros tienen un poco de juego. Las estrías en el otro centro están completamente despojadas. Hiper vende centros de reemplazo por $ 80 por pieza. No tienen neumáticos con ellos.
$ 175 enviados o intercambiados.

COMERCIOS: Estoy buscando un escape completo o candados traseros Douglas 8x8. Puedo cambiar por otras cosas. Solo hágame saber lo que tiene y proporcione fotos.

Estoy ubicado en Lufkin, TX. Puedes recogerlos o puedo enviarlos. No quiero separar las ruedas y los neumáticos. El correo electrónico es la forma más rápida de comunicarse conmigo en [email protected] . Envío UPS y siempre proporcionamos el número de seguimiento el día que se envía el artículo. Tengo comentarios positivos en eBay con el nombre de usuario de rhanson9497 y comentarios positivos en ar15.com con el nombre de rhanson94.

Todavia lo tengo disponible

1 - 8 of 8 Posts