Honda TRX 450R banner

.....

  • Bush

    Votes: 0 0.0%
  • Kerry

    Votes: 0 0.0%
Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 55 Posts

·
Registered
Joined
·
3,685 Posts
:huh: Ohhhh Sh!t. you had to bring this up....my votes in...
 

·
Registered
Joined
·
242 Posts
what
you guys are gonna vote for bush plz
he is horrible
i wish bill could run again i liked him
Bush is horrible for the economy
 

·
Registered
Joined
·
3,685 Posts
thats exactly what I meant!!..You can never get away from them
 

·
Registered
Joined
·
242 Posts
huh??
 

·
Registered
Joined
·
242 Posts
oh ok
lol
 

·
Registered
Joined
·
132 Posts
I could care less, I am from Canada so I couldn't vote either way.

That and since Bush has been pres, the Canadian dollar is worth more. B)
 

·
Registered
Joined
·
111 Posts
Hmm, Bush is bad.

I guess you like the loss of riding areas, the lack of foregn power. It is easy for all the lefts to blame President Buch for problem that President Clinton was getting us into. Hmm, the failing of the dot com's, Osama, cutting the miltary, and then making the police force for the world, Monica, White Water, ect.

Then there is Carry that involved with how many Heins plants that are not in the United States. Make me feel really good when he talks obout business going off shore.
 

·
Registered
Joined
·
111 Posts
Sorry for this post, unable to figure out how to delete.
 

·
Registered
Joined
·
3,685 Posts
Originally posted by TRX450R@Mar 24 2004, 11:17 PM
Hmm, Bush is bad. 

I guess you like the loss of riding areas, the lack of foregn power.  It is easy for all the lefts to blame President Buch for problem that President Clinton was getting us into.  Hmm, the failing of the dot com's, Osama, cutting the miltary, and then making the police force for the world, Monica, White Water, ect.

Then there is Carry that involved with how many Heins plants that are not in the United States.  Make me feel really good when he talks obout business going off shore.
someone with some brains...there arent very many of us out there man. thanks for being one of them.
 

·
Registered
Joined
·
242 Posts
um clinton did a great job as prez
so what he had some personal downfalls but so does everyone of us
it was only a big deal cuz he was the prez
if he could have served another term the country would be in good shape
the problem is bush didnt take over where he left off
he just decided to cut taxes for the rich////
I HATE BUSH SO MUCH AND HIS DAD

his dad avoids paying taxes on his house in Maine (my state) by claiming a hotel room in texas as his primary residence
 

·
Registered
Joined
·
3,685 Posts
Originally posted by t00muchmetal@Mar 24 2004, 11:24 PM
um clinton did a great job as prez
so what he had some personal downfalls but so does everyone of us
it was only a big deal cuz he was the prez
if he could have served another term the country would be in good shape
the problem is bush didnt take over where he left off
he just decided to cut taxes for the rich////
I HATE BUSH SO MUCH AND HIS DAD

his dad avoids paying taxes on his house in Maine (my state) by claiming a hotel room in texas as his primary residence
are you for real... :lol: :lol: :lol: lol...

and as far as avoiding paying taxes. You and every American in the world tries thier hardest, and does whatever they can to avoid paying taxes...I would do the same thing in his shoes, and so would you...its called being smart...I would rather have a smart person as president, then some dude that just pays thier taxes without investigating it...think about what your saying man...wow.
 

·
Registered
Joined
·
111 Posts
Originally posted by t00muchmetal@Mar 24 2004, 11:24 PM
um clinton did a great job as prez
so what he had some personal downfalls but so does everyone of us
it was only a big deal cuz he was the prez
if he could have served another term the country would be in good shape
the problem is bush didnt take over where he left off
he just decided to cut taxes for the rich////
I HATE BUSH SO MUCH AND HIS DAD

his dad avoids paying taxes on his house in Maine (my state) by claiming a hotel room in texas as his primary residence
So, it dosen't matter if President Clinton had some downfalls in the past. Dodged the draft, now look at how the left is trashing President Bush for side stepping the war. Oh, and then there is Carie, who whitnesses human right violations, and does nothing until years later. Puts himself in for three purple hearts, for inncedents that didn't even involve any hospilation.

Wow, you actually beleive that the country would be any better shape is the Left was in control? The place was falling apart when President Clinton was leaving office! The DOT.Coms were going to hell in a hand basket, all the big companies that were lieing, cheating, and stealing were just coming to light.

Just cut taxes for the rich! What do you concider rich? I am not what I concider rich, between my wife and I, we make somewhere around $50,000 a year. I truley loved my tax break, it was really noticable! As so what is the rich gets a tax break? What is it, the top 5% pays over 50% of the total taxes, how is that fair? Also the "poor" end up not paying taxes, the government is actually paying them when it comes to tax roll. So how do you give a tax cut to someone that isn't paying any taxes, and is even possibally making money. Before you spout the Left's veiws on the state of the world, take a real look at what you are saying.

President Clinton did a decent job as a President, but a lot of it was just pure luck of the draw. He got elected, and then POW, the DOT com explosion happened. Was that his doing? No. The DOT com's gave President tons of tax money to piss away, thus looking like he was something great. Oh, and how about the Republican take over of the Congress? They passed items that help pay down the debt of the government, and many other items that President Clinton has taken credit for.

Talking about houses. How about the house the the Clintons' bought in New York that the tax payers are paying for? They buy a house in New York, so that she can claim to be a resident. They then charge the seceret service for rental of the building that their own protection is living in, that is equil to what their payments are. I bet the Clintons are taking the tax payers for more than the Bushs' are. But I know it is ok for President Clinton, because he was a 'great' president.
 

·
Registered
Joined
·
111 Posts
Originally posted by TRX450rlude+Mar 24 2004, 11:46 PM-->
<!--QuoteBegin-t00muchmetal
@Mar 24 2004, 11:24 PM
um clinton did a great job as prez
so what he had some personal downfalls but so does everyone of us
it was only a big deal cuz he was the prez
if he could have served another term the country would be in good shape
the problem is bush didnt take over where he left off
he just decided to cut taxes for the rich////
I HATE BUSH SO MUCH AND HIS DAD

his dad avoids paying taxes on his house in Maine (my state) by claiming a hotel room in texas as his primary residence
are you for real... :lol: :lol: :lol: lol...

and as far as avoiding paying taxes. You and every American in the world tries thier hardest, and does whatever they can to avoid paying taxes...I would do the same thing in his shoes, and so would you...its called being smart...I would rather have a smart person as president, then some dude that just pays thier taxes without investigating it...think about what your saying man...wow. [/b]
Oh, and don't forget all the tax games that the high and mighty left pull. Shall we start listing all of the questionable tax items that the tax the rich croud had tried to pull?
 

·
Registered
Joined
·
5,964 Posts
Originally posted by TRX450R@Mar 24 2004, 11:17 PM
Hmm, Bush is bad. 

I guess you like the loss of riding areas, the lack of foregn power.  It is easy for all the lefts to blame President Buch for problem that President Clinton was getting us into.  Hmm, the failing of the dot com's, Osama, cutting the miltary, and then making the police force for the world, Monica, White Water, ect.

Then there is Carry that involved with how many Heins plants that are not in the United States.  Make me feel really good when he talks obout business going off shore.
My thoughts all summed up!! ^^^^^^
 

·
Registered
Joined
·
529 Posts
In my opinion BillClinton is the luckiest man alive, an idiot, but lucky. So we have 12 years of Republican rule which got the country back on the right track and provided a great foundation for the future. Then old Billy walks in and gets to reap those benefits. Oh and lets not forget the two guys that made the economy great during Clintons reign, Bill Gates and Allan Greenspan. Those to have evrything to do with the 90's and everyting to do with Clintons re-ellection, that and Dole was a turd. Microsoft fueled an industrial boom (That later took a poop, just in time for Bush JR.) Bush Junior has gotten the destinct privelege of cleaning up all of Billy's messes. A wise man once said, "You can always tell how good a president was by how people preceive the incumbant" All you girls that complain about the economy have Bill Clintons absentmindedness and lack of planning to thank for it. Republicans make it, Democrates give it away. Now, back to quads Hondas rule and Yami's suck
 

·
Registered
Joined
·
111 Posts
Wow, the truth quieted this post right down!
 
1 - 20 of 55 Posts
Status
Not open for further replies.
Top